Tuesday, July 24, 2007

两块钱

知道是哪里吗?嘻嘻... 我又去了有最爱的地方。你也跟我一样很爱这里吧?它来自日本。东西不贵,才$2…… 种类繁多,书籍,文具,化妆品,玩具,日式餐具,园艺工具,宠物玩具,日常用品,零食,烹饪用具... 太多太多了...

看看我的收获吧... 虽然只是$2,但我还是很节支的。
篮子是要放我的小小盆栽的,小花碗是给仓鼠宝贝们吃喝拉撒玩的,另外的一个圆圆的绿色陶碗是要在种‘种子盆栽’的... 改天种好才给你看。
Ok,心满意足。
First 3 photos are taken from Daiso's website (http://www.daiso-sangyo.co.jp/english/).

4 comments:

Anonymous said...

去Daiso也没叫我去? Angry lah! u_u

小粒灰 said...

mai an nei lah... u no free mah.. want to go, anytime also can go again de...

Anonymous said...

Ok! You say 1, i hold your word for it. We'll go again one of these days! Maybe it is time to shop for x'mas gift liao. I usually start from Aug/Sep. You can pick yours here, don't say I niao, let you pick 2 lah. Hahaha!

小粒灰 said...

walao.. x10 also can leh.. u 发糕mah~~~ keke~~